Snigelfart!

Nästan så man blir apatisk när man står och stirrar på alla kartonger vart ska man börja? Och när man börjar flyttas bara sakerna från punkt ett till två. Har lyckats pyssla lite idag iallafall, handling och föräldragrupp på fm sen småpyssel. Nu ska jag sova ska jobba imorgon vart erbjuden extraknäck. Kan jag väl offra mig på. Sen är det bara fortsätta placera ut saker överallt ...
Var high chaparall här idag. Lilleman kom med en ny kompis en gång i kvarten och sen skulle jag ut och trösta ngn kompis till han som gjort illa sig, penny kinka mitt upp i allt, mat skulle styras upp... Rörmokare kom och svärföräldrar sprang runt med måttband. Kände mig helt yr till slut. Men bra blir det nog. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0