Väntans tider...

... Väntar på att klockan ska bli bussdax så jag kan åka på praktik... Men känner mig mer död än levande... Väntar ju på en liten bebis också...
Fastna framför en unge i minuten, dom säger att dom har skitont vissa men ser helt oberörda ut, hur gör dom :)
Bra att drömma om sånt när jag drömde
Om förlossningar, drömde för första gången att jag gjorde kejsarsnitt, varför jag nu gjorde det... Såg även en tjej som skulle föda som hade ett helt fotbollslag inne hos sig, snacka om att få panik... Känns som det bara finns en sak i mitt huvud, snacka om att man blir insnöad i sin egna graviditet.
Har inget mer att tillägga, ska
Snart iväg och jobba skiten ur mig själv. Sen hem sova, vakna och dax igen.. Ge mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0