Tunga ögonlock!

Imorse ville jag inte gå upp, fast vem vill de tidigt på morgonen egentligen... Men sticker ut ena tån och drar in den lika snabbt igen under täcket.
Dagen blev som väntat, fick hacka grönsaker en hel dag. Jag verkar ju inte kunna annat... Var pigg när jag åkte därifrån men direkt man lägger ner huvudet är det kört!
Tänkte informera att jag har såna galna ilningar i mitt bäcken. Hoppas den glider ner och kommer ut... För dom ilningarna är obehagliga och gör ont faktiskt.
... Få se vad kvällen bjuder på...


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu äre inte långt kvar! :)) Gud så spännande.. kommer i håg de som igår när vi gick å vänta på vårt lilla troll.

2012-01-13 @ 19:20:51
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0