Sytt babynest!

Och nu ska jag lägga upp en bild på resultatet, sydde även en förvaringspåse man kan hänga dit som man kan lägga i en napp eller två, sydde den mest för kul skull :) men tog ingen bild på den. Sydde även iordning en lampskärm.
Allt detta efter jag kom hem från storvik. Fint med lite terapiarbete.
Var trevligt att träffa mamma som fyllde och nära & kära, åt och surra massa.
Däremot så tycker jag det börjar bli tungt att bli gravid och humöret tryter. Det känns verkligen att man är på sluttampen. Går hela tiden och väntat och känner efter och hoppas och längtar... Så bebis kom nu jag är redo. :)
.... Imorgon är det söndag, få se vad den dagen kommer att erbjuda.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0