Snart så...

Äre helg. Välbehövligt tycker jag. Redan torsdag imorn. Gått fort! Lite halvjobbigt är det dock på praktiken allt spring fram och tillbaka och allt hämtandes av grejer, men så länge man står vid bänken och producerar är de lungt, men det är tufft för ryggen att bara ha två pauser per dag också, vet att jag säkert får ta de men dom tycker väl att jag är seg som det är redan. Speciellt på slutet av dagen då börjar energin sina :) har förövrigt gjort massa grejs idag, det var skoj. Stod själv på min bänk och fick greja bäst jag ville, de är då jag känner att jag lär mig. Blir nog lika imorn. Hade dock varit skoj att kunna prestera lite men får hoppas det finns möjlighet till det senare.
Fick gå lite tidigare i brist på göra, dock desto mer imorgon...
Blev lite Ica och tillagning av korvgetti och för er som inte ätit de är det korvsnuttar som man sticker spaghetti igenom och kokar, en riktigt gourmetmåltid i små ögon ska jag tala om. Blev en halvtimmes powernsp också, då jag somna 22 igår och vakna vid 02 och låg vaken ... Drygigt! Så om jag längtar efter att lilla bebisen kommer så jag får ngt kilo mindre att bära på och kanske inte mycket sömn men en behagligare sådan :) ska gå och slurpa i mig lite yoghurt också så halsbrännan försvinner... Trodde förövrigt de va dax att föda snart men förvärkarna och sammandragningarna har bytt karaktär denna vecka till en kickboxerska istället och då snackar vi helt hysteriskt onda sparkar. Lite skillnad mot dom där små fjärilarna som pirra i början vill jag lova :) .... En spännande resa har det varit lär jag säga.
Kikat på Sveriges mästerkock, hade varit kul att prova hur långt man kommit, men det där med tidspressen :)
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0