Så här blev det...

1,5h powernap i soffan blev det. Underbart! Som ny när man vakna, öppna ena ögonlocket, kika på julgrejerna och tänkte imorgon... Vad kass man är. Efter jag piggnat till tog jag bort några saker iallafall... Så om ni kommer hit i sommar och ser en dammig tomte ligga och skräpa ngnting är det jag som inte fått tummen ur än ;) ... Ähum, jaaa tog en titt in i ICAs sortiment och blev lurad på lite rabatter, dålig stil Ica ;) var tvungen att ha frukost och framför allt fil för att kunna lugna min halsbränna... Sen ben&jerry .., de nya goda! Är lite inne på choklad här nu i sista trimestern. Fast jag har på flit fallit för alla frestelser, blir dock en lång väg att vandra senare. Slappröv och hängmage och en bedårande bebis, tur att det är den som drar uppmärksamheten. Lagade förövrigt till den perfektaste kycklingen här på kvällskvisten. Jag är grym helt enkelt! Gottigott och lite ris blandat med Philadelphia och grönt med balsamicovinägrette. Fina grejer det!
Idag är det också förövrigt v37+3 och i folkmun v38 och 18 långsamma dagar kvar till bf. Och statusen ligger till som sådan. Bebisens rörelser känns jättemycket, nästan så man kan ta tag i rumpan, rör sig vid beröring, tycker om
Musik, ligger neråt, mina men är fortfarande sjuklig smärta i ryggen, halsbränna, bortdomnande av händer och armar, extremt tryck neråt och kisserier och ilningar Alabama. Dock lite förvärkar och sammandragningar! Så kom igen nu! Och ja, tröttheten behöver jag inte gå in på det borde alla läsare vid det här laget veta hur det står till där.
Har även prickat av hela "måstehaköptinnanbebisenkommerlistan" ... Ska hämta babyskyddet imorn sen är listan i stort sett komplett och sen är de bara packning av bb väskan som återstår... Men den väntar jag en liten stund till med, allt blir så verkligt annars.
Här är den putande magen i v37
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0