Periodvila!

Äntligen helg efter en veckas praktiserande. Har varit på kondis/bageri/dessert bänken denna vecka och gjort massa grejer. Så lagomt man blir varm i kläderna så blir de lunch/Kallis nästa vecka. 18 olika sallader om dagen sa min handledare och skratta, de blir fint de :)
Är stolt att jag klara av veckan, slokna dock på slutet av kvällarna så mitt tempo är ju inte den snabbaste.
Önska man var lite mer på alerten men vad gör man när man fick två positiva besked samtidigt, då väljer man inte bort ngt så kör man på. Men det är inget jag gör om eller rekommenderar. Men det är bara jag som är så här envis. Men gjort är gjort jag får ju två flugor i en smäll uppfyllda och hur underbart är inte det :) ... Oavsett vad så är det helg och det är skönt. Kan hända att julen ska städas bort om orken finnes. Har laddat ner alla true blood avsnitten, har sett fyra av dom för ett tag sen men glömde bort att dom kommit ut. Så vi börjar om från början, kan hända att min helg ska bestå av några såna avsnitt, och vad mer som faller mig in...
Vända på dygnet vore en ide också...
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0