Orkeslöst!

Hej och hallå!!!

Var till mvc igår, förhoppningsvis för sista gången :) alla värden såg bra ut så jag säger som så hellre dom krämpor man har än medicinska krämpor. Så jag är då evigt tacksam att jag är en frisk
Människa, fast just nu är jag dock helt orkeslös pga en förkylning, vilket känns lite dåligt tajmat då jag behöver all energi som finns. Men småttingar med dagisbaciller är inte att leka med så sånt är livet.
Drog på roadtrip igår, först ett besök på lager 157 och sen till kupolen i Borlänge, hamna dock på villovägar, skulle agera kartläsare och hamna mitt ute i skogen efter massa småvägar, fint det... Höggravid, dåligt med bensin och ingen täckning på mobilerna. Living on the edge ;) .... Hitta väl inte så väldans mycket men lite smågrejer blev det, vill inte shoppa nu jue :)
Kan lova att soffläget var välkommet för min rygg efter denna dag. Kände mig även piggare i förkylningen när jag la mig men med min tur känns det värre nu och när ja vakna. Totalt orkeslös.
Tog dock tag i tvättning innan berget blir för stort och skulle sy men maskin gick i strejk på fem olika plan, så förbannad blir jag. Har haft folk springandes här också då jag försöker få ett nytt kylskåp då de vi har är inne på sista refrängen.
... Så vila, vila, vila är det som gäller.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0