Nattugglar lite...

Min kväll erbjöd inhandling av gotta! Och tillagning av karré med råstekt potatis och hemmagjord bra och grekisk sallad med en balsamico vinägrette. Fast det blev inte så gott som jag tänkt mig då jag är rätt slö på att smaka av maten när ja lagar här hemma ;) ... Men ibland kanske man lyckas ;p
Sen blev de lite film och choklad och jag är fortfarande uppe. Njuter av att ha avklarat en vecka till och att få va ledig :) .... Förövrigt tror jag lilltösen sjunkit ner för rumpan känns längre ner och nu putas det med rumpan hej vilt som en liten räka, nästan så man kan greppa
Tag om den. Men minus nummer två som jag haft i flera månader är ryggen, om man kunde förklara smärtan. Det är liksom man legat eller suttit ett tag och ska resa sig, det gör ont ... Tänk att ngn trycker in en kil i ryggen och när du stödjer dig på båda benen då hammrar dom in den hår med ett slag och för varje steg du tag desto hårdare slår dom in kilen. Det är sån sjuk smärta i min rygg så det inte är sant. Jag hoppas verkligen inte den kommer bestå och träna bör jag om ja ska kunna jobba i framtiden med hel rygg. Men det är inte lätt att va framtung :) och så sant som det är sagt, nu är det nära och det börjar faktiskt bli pirrigt. Hur mycket ja än tror man kan förbereda sig så tror jag ändå inte man kan förbereda sig på detta. Det är som sin första tatuering, ingen återvändo ;)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0