Någonting...

.... Blev det iallafall....
Sorterade alla bebiskläder i storleksordning i byrån, det tog sin lilla tid... Insåg att jag har kläder i storlek 62 så de räcker till tre bebisar typ... Och i strlk 50/56 har jag köpt sånt som inte matchar allting. Vet inte vad jag tänkt. Packade iallafall bbväskan dock inte åt mig utan åt bebisen och det tog typ 30 min innan jag kunde bestämma vad jag skulle ha med för kläder till bebisen för inget matcha kändes det som. Så det blev tre olika ombyten. Snacka om att ha beslutsångest. Sen åkte lite annat grejs ner i väskan. Sen blev det mat, glömde ju bort att äta mitt i allt plock.
Det blir nog aldrig städat här hemma... Imorn ska vi till mvc också kom jag på... Ska kika vidare på sportgalan, fina grejer det! Tycker däremot den där Patrik Sjöberg höjs till skyarna pga en taskig barndom är kanske lite sådär överdrivet men vad vet jag. Man får pris för det är synd om en, tänk då alla som drabbas av massa dumma saker som inte är kända... Inte får dom något pris för det. Säger istället så här, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0