Kowabonga!

Gjorde något välbehövligt och sjukanmälde mig från praktiken, så kass i händerna. Blev väckt 11, så jag ringde mamms och vi åkte till göranssonska och luncha, lär ju säga att jag blev INTE imponerad. Orkar inte såga, låter det va osagt. Drog på lite shopping sen, köpte rengöringsmedel för det ska Storstädas. Mamma fick blodad tand och hjälpte
Mig röja i köket, möblera om och sortera i nästan alla skåp. Så kök nästan klart, check! Fortsättning följer imorgon. Måste ju ha de fint när bebis kommer också. Slängde sen ihop lite fredags tacos, satt dock inte lika fint som de brukar då jag varit illamående sen igår kväll, trist! Och högerhanden är fortfarande en katastrof. Så nu ska min onda kropp vilas i soffan med choklad, fanta och film. Trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0