Klaga av sig!

Vad hände? Försökte otaliga gånger slappna av och somna inatt men det gick inte. Va upp på massa kisspauser. Plus att bebis rörde sig så fint mot bäcken så de typ högg och kändes som bäckenet skulle gå itu. Efter många vridningar och klockan som ticka somna jag strax innan fyra och vakna vid halv fem med superont i magen, upp på kisspaus igen och satt uppe tills det onda släppt vid ungefär fem, hann inte mer än lägga mig så ringer min killes alarm två ggr så jag ligger vaken till halv sex. Efter det somnar jag ääääntligen och vakna för tjugo min sen, har fått sova i tre h iaf, och nu kan jag inte somna om, magknip och illamående. Känns som kroppen kör ngt roligt skämt med mig bara för att jag bör vara pigg och utvilad så ja orkar praktiken. Fast det kan ju vara kroppen som är ovan efter en veckas ledigt. Ska försöka slå ner huvudet i kudden i någon timme till så jag orkar med mig själv idag. Kan ju bara hoppas. Nu fick jag klaga av mig lite också de känns fint. Tack o hej, sliten tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0