Kärt återseende.

Sov länge som vanligt och hängde i soffan och kikade på nya animerade filmen puss in boots, den va bra faktiskt! Sen pilla jag lite med barnrummet och satt in lite mer rosa, tyckte det behövdes, det blev mysigt. Har även igår gjort iordning den andra knoddens rum också så det är fint där.
Sen kom kära fröken P och hämta upp
Mig :) det blev middag à la ostfondue med hennes familj och massa tjatter. Guuuud så trevligt. Har saknat min vän, har saknat en nära vän att sitta ner och bara prata tills man dör. Varför måste mina vänner bo så utspritt för. Och så fick jag presenter. Tack :) ... Kom hem fler gånger ;)
Nu är det dock dax att sova, ska till BVC imorgon, förhoppningsvis är det sista gången :)
Bjuder på en bild på tillbehöret till babynestet. Och mitt nästa projekt vimplar. Samt en bild på min skötväska som är packad och klar till bebisen om den vill komma någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0