Jag vill träna.

jag saknar träning. jag saknar powerwalks, saknar att lyfta skrot på gymmet,
saknar att brottas med min karaktär, vill träna mer för att jag inte kan, vill
träna för att känna mig i form, vill träna så jag kan ha fina kläder, vill träna
för att jag läser och hör alla andra träna, vill träna för jag vet känslan
av att ha avklarat ett träningspass, jag vill träna för det räcker
med en timme om dagen och det är alltid något. Jag vill träna så jag kan
vara onyttig också, JAG VILL TRÄNA! Jag vill börja spela Innebandy också.

aldrig varit så peppad på träning någonsin, frågan är bara om jag är lika
peppad sen när jag väl kan träna. det är bara min dålig karaktär som kan
stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0