Härjning i de fina!

Vakna i skaplig tid och kände mig utvilad, skönt! Packade matsäck och så drog vi till högbo med lite folk för pulkaåkning och grillning av korv, skönt med en utedag men så fort solen försvann blev de kallt och min gravidblåsa höll sig inte många timmar innan det blev panik. Men trevligt var det iallafall. Sen pallra jag mig till M&P och lämna lite grejer och fick lite grejer tillbaka. Blev bjuden på en semla också, inte så förtjust i de men en kan man offra sig på för kommande semeldagens ära. Det var skönt att komma hem sen och ta en dusch och krypa ner i soffan framför en film kan jag lova, var dock redan trött vid nio så jag borde lägga
Mig nu så inte sömnrytmen rubbas tills nästa vecka då jag bara sov bort dagarna. Utöver allt detta har bebis härjat på bra mycket i magen idag, känns som hon håller på att möblera om... Har även tappat känseln typ hel tiden i höger handen och armen, inte bra... Men nu biter i ihop, 19 dagar kvar
Eller något sånt... Däremot undrar jag när man vet att det är dags, vilken känsla man får i kroppen dagarna innan... Eller kommer det bara som en blixt från klar himmel?? Apropå nå annat så kanske man ska sätta sig med symaskinen och sy klart diverse ateraljer till bebisrummet så det är
Helt klart, kanske borde packa bb väskan också. Fast nu kan ja inte packa då jag lämna allt hos mamma då alla beviskläder ska Sköljas upp. ... Bla Bla Bla.... Nu går jag och lägger mig tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0