Göttigt!

För en gångs skull hade jag energi och kände mig relativt pigg när jag kom hem. Så jag och den lille här hemma bestämde oss för att baka. Jag gjorde kladdkaka och han sockerkaka. Helt själv dessutom imponerande. Ah bortsett från ugnen då. Tror jag har en kockpolare här hemma... Som avsluta bakningen med att lyfta ur varenda pryl och kökslådorna och fråga vad är det här. Eller vrålar när han ser sånt där kök som alla ungar leker med och som finns i leksakstidningar och lite varstans. Kul att ngn tycker det är lika kul som jag iaf.
Fortsatte att laga en chiligryta, blev lite stark... Men god stark med lite hetta, lite ris,bröd, cremefraiche. Det gick tydligen hem ... De va gott men jag kände hur pärlorna på pannan nästan började bildas. Sen har vi fikat såklart. Sen har TVn gått varm. Nu är jag galet trött, hade kunnat somna tidigare men med risk för att va vaken inatt tvinga jag mig själv va uppe lite längre. Och här är jag.... 20 dagar ifrån en förlossning.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig min söta lilla blivande mamma! :)

2012-01-13 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0