Första dagen avklarad!

Vilken pärs! .... Satt och drog djupa andetag av nervositet på vägen dit, men de släppte lika fort som jag hejjat på alla, fått en snabb visning runt och bytt om sen var det bara att börja.
Nog för jag kände mig stor och klumpig så gick det ändå bra, kände mig däremot liten som en mus och allt jag lärt mig i skolan kändes det som att det försvann. Fick börja på kondis bänken, baka och pyssla med dessertbordet osv, så det va en lagom mjukstart. Det enda som jag var rädd för var att göra fel men det verka som jag klara mig ifrån det. Eller?! :) få se vad man får för schema sen. Är iallafall helt slut i kroppen, det var riktigt drygt att komma igång efter en veckas ledighet. Nu blir det en dusch och sen dö... Insåg just också hur stora mina vader blivit My good! Vattensamling håll i hatten! Imorn är de BVC trodde de va idag yrboll som man är... Näe trött var det. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0