Den stora städdagen!

Fyra timmar igår och sex timmar idag, putsandes och polerandes. Varenda julpinal åkte bort och massa annat skrot också åkte ner i förrådet, ägna mig åt den grundligaste städningen ever. Fixat nästan alla skåp och lådor och dammat och torkat och dammsugit, sorterat, moppat, strykit, bytt gardiner. Sjåat som aldrig förr med andra ord. Lär ju göra det när ingen annan gör det. Avsluts med att göra lite mat, tokhungrig då jag glömt äta på hela dagen. Blev dock illamående, tredje kvällen i rad. Noll matlust! Skönt att ramla ner i soffan när det är nystädat och fint hemma. Lite mer skit som ska ner i förrådet, sen jäklar i min låda är jag redo att föda som aldrig förr :) nybäddad säng och en duschning också. Kommer man vakna upp som en sessa imorn. Dock en som sovit på en ärta och undkommer inga som helst ryggsmärtor. Urk!
Imorgon blir det en väldigt lugn dag, så jag förhoppningsvis orkar med sista praktikveckan. Sen blir det ledigt fram tills lillen vill komma ut. Hade visserligen massa förvärkar inatt så vi får väl se vad som händer... Längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0