Dagen från helvete :)

Somna efter 22, härligt tänkte jag.. Utvilad. Sömn är viktigt för mig annars funkar inte jag. Vid halv två på natten tassa jag upp på kisspaus i vanlig ordning och vad händer... Efter 3h sömn är jag klarvaken och kan inte somna om, vrider mig fram och tillbaka och lilltösen ligger och toksparkar i 2h och sömnen lyser med sin frånvaro.sen blir man stressad när man vet att man ska upp... Närmare fem somnade jag om och då var man inte kaxig när klockan
Ringde... Åh guuuud :) efter vi haft frukost på praktiken så började jag slokna mer och mer och bara längta efter söööömn. Gjorde inget vettigt heller... Hacka lite grönsaker. Jejj! Somnade i 1,5h när jag kom hem, hade lätt kunna lagt mig för kvällen men var tvungen att leka med bilbana och käka rostade mackor med en speedad iller. Så nu ligger jag i sängen igen och ska
Toksova, så jag orkar med morgondagen, för det finns inget värre
Att vara trött när man dessutom
Bär på massa kilon, de blir tungt.
Så nu håller vi tummarna att det går
Bättre inatt.... Pigg o glad tjej imorn då, Jajjemen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0