Tralalala...

Hostigt! Hualigen!
Tog en tripp med hjärtat på stan idag. Inte ofta man spatserar runt där.
Sen har min dag bestått utav vila. Familjen kom hit en sväng och jag slängde ihop en annorlunda paj från ett recept jag kom över. Riktigt gott faktiskt!
Sen har jag gjort skinkstek med pressad potatis, svampsås etc. Och det blev perfekt! Jag är grym helt enkelt.
Passade även på att nätshoppa, unna mig två pAr nya skor. Behövs till våren, så man slipper dom snegådda joggingskorna jag vaggat fram i, i nio månader.
Har inget mer spännande att tillägga... Mer än att bebisen får gärna Joina vår familj snart... Då jäklar ska de gosas och gå på prommisar!
Tack och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0