Stabil dygnsrytm'!

Att jag lyckas vända på dygnet är det inget snack om och jag är helt kvällsvild. Inatt somna jag efter tre, svårt att somna in, sånt är Livet. Vaknar en timme senare att ngn står och gapar efter pappa och när vi väl fått lillpajsaren att somna om börjar bebis nr två bråka med mig. Vid halv 8 gav jag upp då pojkarna intagit en varsin halva av sängen och snarka ikapp. Så det var bara att pallra sig upp och lägga sig i soffan där. Nu ligger den effektiva sömnen på 2h kanske... Hinner preciiis somna in på soffan men vaknar av ett ryck då ngn skriker för kung och fosterland; HAAAANNA, du sover i soffan. Ingen sömn här inte så jag la mig i sängen och mitt konstaterande är att jag somna visst vid 11 och vakna nyss. Så denna dag innebär inte heller ngn vändning på dygnet. Så nu är min fråga... Vad ska jag roa mig med nu då tro.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0