Snöööööö!

Shit vad mycket snö... Kunde inte sova inatt så jag stod och kika på alla snöflingor som föll och traktorerna som va ute och skotta. Helt knäpptyst och fridfullt! Fem på morgonen, fint de!
Blev bjuden på korv och makkisar till lunch inte helt fel, sen trotsades vädergudarna för en titt i valbo, handlade ihjäl mig på panduro, farlig affär! Men kände att jag ville ha något att pyssla med i väntans tider. Så det köptes textilfärg, stenciler och enfärgade kläder, tjuvstartade redan ikväll då lilleman kom och han är
Lika ivrig som jag, barn som jag är. Han fick göra en egen tshirt. Jättefin med
Massa monster. Haha...
Avsluta som vanligt kvällen med film och med att putta runt på Pyret i magen så hon vill komma ut någon gång..
Och tack Carro :)
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0