Sneakpeak!

Goddag i stugan!

Dagen D bestod utav shopping i gävle med P ....
En sån lycka när det är rea och man hittar fynd.
unnade mig två par fina vårskor. efter att ha gått runt och sett
ut som en vandrande pingvin var det dax att få köpa något
åt mig själv som jag har att se fram emot att få hoppa ner i till våren.
så man får känna sig lite fin för en gångs skull. egoshopping. jag behövde det.
hittade lite andra smågrejer också. blev en lunch på mingel & bar med P också.
älskar deras sallader. dom ger jag tummen upp för kan jag lova.

sen passades det även på att tas lite fina magbilder. lär ju höja fotografen till
skyarna, jätteduktig lär jag säga! ;) Puss på dig!

avslutade kvällen med film och dånken.

Nu ska jag sova och se vad morgondagen har att komma med.

Bjuder på en liten sneakpeak på underverket ;)





Tigerränder till alla ära.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är fin!

2012-02-03 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0