shit vad trött.

känner mig tröttare än den tröttaste. känner att jag inte fått in någon rutin i min
vardag och ligger på helspänn på nätterna varvat med att jag ligger och tittar
på vårat underverk. det går helt enkelt bara inte att låta bli. fantastisk och underlig känsla! :)
har ju hattat fram och tillbaka från bb också så man har inte fått någon ordentlig vila
heller. och vi ska in på provvtagning imorn igen suck, för det hade stigit lite. åååh.
blir trött också bara jag tänker på att jag ska göra klart min kockutbildning.
1 veckas praktik och 1 veckas slutprov. planera en meny också med råvaror och grejer,
plus att jag måste försöka knappa in på nå vis på försäkringskassan min mammaledighet
som jag inte fattar någonting alls utav. eller hur man får göra, och sjukt lite pengar
får man också. det suger! :) .... ska nog ta mig en powernap medans tösen min sover.
.... känns lite skumt att kalla sig själv mamma ... smakar fortfarande på ordet när jag
säger det för mig själv. overkligt men helt underbart.

Idag fyller dessutom denna lilla sak en vecka. en sjukhus vecka. urk! :)

nu tittar dock våren fram och då säger jag så här. barnvagnsprommisar alabama,
så alla som vill gå på prommisar hör av er, jag vill och behöver.

hade tänkt skriva massa grejer. men jag blev så himla trött. gör det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0