Lurvärkar...

Nästan så man trodde man skulle få en bebis idag, låg vaken hela natten och hade ont, men när jag väl somnat och vakna vid halv elva insåg jag att det blir ingen bebbe idag heller. Det enda som känns är att det gör tokont i hela kroppen och det känns som en ångvält kört över mig tusen gånger. Tålamodet tryter :) men kan ju trösta mig med att det är snart över ... Men man längtar jue :)
Hade tänkt orka göra massa saker, men som sagt det blir inte många knop gjorda. Tog mig till Ica men det var en helvetesfärd utav dess like. Ont, smääärta huha. Sen blev det tråkmat..
Roar mig med att se unga mödrar - Danmark. Vissa delar är så fruktansvärt tragiska så man vill hoppa in i rutan och slå dom i huvudet.
Inatt kanske... Vad tror ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0