Lägesuppdatering!

Hem ljuva hem.
Har inte haft tid att blogga ordentligt och ska göra det så småningom men all tid har gått åt till familjens nyförvärv. Det började med en startad förlossning och sen har det rullat på. Fick stanna på bb ända tills idag måndag. Allt såg tipptopp ut men söthjärtat låg på gränsen till nyföddhetsgulsot och varje prov dom tog med ett halvt dygns mellanrum
Visade att det stod still och idag förmodar jag att det hade gått ner då vi äntligen fick åka hem. Men ska in och kolla att trenden fortsätter nedåt antar jag. Men guld värt att få komma hem och landa och slippa sjukhussängarna och maten usch.
Lär faktiskt rosa personalen på förlossningen men även bb, dom var toppen! Allt har verkligen varit en positiv upplevelse trots att jag grät en skvätt av hemlängtan en gång. Och en sak är säker.... Nog tammetusan har man blivit en mjölkfabrik allt. Så det är sant också jäklar vad boobisarma sväller ...om ngn va intresserad av det och för det andra.... Känslan av att sova på rygg efter 9 månader. Lovley! Den andra konstiga känslan var magen som försvann den man vänjts sig med.
Omställningar gott folk! Men jag är lycklig, för det finns inget mysigare att ha lilla bebisen här hos oss :)

Mamma och min bröder kom även förbi och ville ivrigt träffa vår gobit, och vi fick massa fina presenter :)
Även n;s föräldrar kom också. Så hon har fått träffa sina stolta mor och farföräldrar och morbröder. Och en jättesjuk storebror :( ....

Jag däremot kan inte riktigt sova då omställningarna är många och sömnrutinerna lite hipp som happ
.... Slumra dock till i soffan efter alla åkt och lite mat...
Varav mitt förvirrade nattinlägg här...
Insåg också att jag skrivit kg och inte gram överallt på pennys födelsevikt. Haha. Lustgasen satt nog kvar i knoppen när jag skrev det. 3tons bebbe, inte dåligt :)
Ah, nattyrat klart... Ska lägga mig och titta på den finaste i min värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0