Kvällskvisten!

Den är vi inne på nu... Tjohooo!!!
Gick faktiskt upp halv tio idag, det är stort det för att vara mig, åt frukost och gott som tusan var det, har ägnat dagen åt lite pyssel och ett besök hos s&s efter mycket tjat. Fick mat och fika, fint de :)
Dagen har inte varit så värst aktiv, avsluta som vanligt kvällen med film
Ikväll såg vi footloose, påminner om Grease eller dirtydancing, lite inspiration från dom filmerna iallafall, så de var en bra film. Carro och Bettan tror ni skulle gilla den :)
Trodde bebben var på gång ikväll men det var falska bud... Ååååh..hela världen hinner föda innan mig, otåligast i hela världen som jag är. Nu ska jag nog däremot lägga mig i sängen. Bi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0