Förvirrat!

Börjar med att svara på en kommentar.
Tyget jag har på babynestet kommer faktiskt från IKEA.
-
Har noll koll på dagarna. När man varit hemma i två veckor. Men ack så skönt, går dock in i min tredje lediga vecka och den är inte lika rolig, känner att det blir jobbigare för var dag som går, ont och tungt. Att ta sig in och ur bilen eller sängen, vilket projekt och vilken smärta. Huha, sköldpadda. 11 dagar över tiden, hoppas det lilla kärleksbarnet tittar ut imorn få på alla hjärtans dag, de vore något det.
Var uppe tidigt imorse, hade tid för rutin ultraljud när man gått över tiden, kolla allt som kollas skall och bebisen hade det bra i magen... Lite för bra verkar de som enligt mig!
Sen gjorde jag mig jordens frukost, var så himla hungrig, toast, ägg, frukt, juice, yoghurt... Mums :) och efter nattens sömnlöshet sov jag lite för gott på den stadiga frukosten och vakna fem timmar senare... Ops:) men nu är magen hungrig igen, blir krämig kycklingpasta med färsk fettucini... Ska styra upp de nu. På återkommande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0