Happy Living!

Kan inte låta bli att tänka tillbaka på när jag var gravid, trots att det var pest och pina så är det bland det häftigaste jag gjort. Trots dom värkar och smärta man hade då man sa till sig själv aldrig mer så längtar jag på något vis tillbaka och skulle lätt kunna göra det igen. Den underbara känslan av att få upp sin egen bebis på bröstet och försöka smälta känslan. Och sedan första natten när man efter två timmars sömn fortfarande var pigg, man kände sig som en riktig superhjälte och man kunde inte släppa blicken från sitt underverk. För varje dag som går följer man med nyfikna ögon denna varelse för att se hur hon utvecklas och blir till sin egna individ. Det är något stort och magiskt över att få ett eget barn. Jag önskar alla denna känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0