Orken!!

Idag krängde jag iväg min gamla mobil, de visa sig dock vara krångligare med iPhone än jag trott. Tröttsamt, får se om de löser sig till de bästa. Idag kom även mormor och morfar förbi en sväng fick sen skjuts av dom till hofors. Skulle ju spela lite handboll med åglappen . Vi förlora dock båda. Men det gör inget för det var skoj ändå. Sen hem och ladda upp inför morgondagen med lite pizza då jag inte ätit ngt idag. Eller jo, fick en banan av Sanna jejj! Var ner och kika i hennes hus, kommer bli riktigt fint när det blir klart, kul :)
Nu är jag Dock aptrött, lär sova så jag orkar härja iväg på lite mer handboll och festligheter imorgon. Det ska bli skoj men har redan lite ont i hjärtat att jag ska lämna min underbara söta lilla bebis. Gudars, hur mycket kan man tycka om en liten människa, vem behöver karlar liksom ... Eller dom behövs dom med :)
Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0