Mittiveckanmys!

Idag steg vi upp tidigt i trötta familjen.
Powerwalka iväg till öppna förskolan för babymassage, fast första gången var de bara genomgång... Sen satt vi kvar och fika och babbla massa, verkar vara ett trevligt gäng. Sen tog jag en omväg hem och förbi affären, var ju tvungen att njuta av det fina vädret. Sen väl hemma så sattes de igång med en trerätters till mig och min herre, vi var värda det tyckte jag. Satte på en film men jag gick och la mig i sängen. Så trött efter för lite sömn... Ska försöka få fröken att somna samtidigt som mig. Fast de verkar kinkigt. Har fått igång min nya mobil och redan lyckats hitta en person som ska köpa min gamla. Slipper en helt fungerande sak bara ligga hemma o skräpa... Nu ska jag sova så jag är pigg när ja ska på jobbmöte imorn. Godnatt säger jag penny o alla hennes leksaker haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0