Huvudvärk!

Hej hopp! :)

Min touchskärm på iphonen håller på och säckar ihop totalt så allt jag skriver på bloggen, sms och facebook,
kan bli lite hur som helst kan jag lova.

Kan tala om att jag lider av jordens sockerabstinens då det är typ det enda jag tryckt i mig det senaste året.
och igår bestämde jag mig för att ta tag i mina överskottskilon, få se hur länge det funkar.
Men jag vet att huvudvärk, yrsel och trötthet är precis det som inträffar när man börjar käka gi/lchf
men tack och lov går det över. gäller bara att bita ihop.
Dock är jag ju världens bästa skåpätare så det är ju svårt att sy igen truten,
det här med att gå morgonpromenader är inga problem och att ha som mål att gå till gymmet 3 ggr / veckan
det fixar jag ... men det är min karaktär som spökar bara. 2 dagar har gått och jag håller redan på och dör. hahahahahahaa .... har iallafall styrt ihop kolhydratsfritt bröd och fyllt sodastreamern med kolsyra. så nu jäklar.

och sasse, tacos ngn helg då ? : )

Kommentarer
Postat av: Sasse

Tacos, ja tack.



Vi styr upp d, snarast!!!

2012-04-04 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0