Hurtigt värre!

Idag är vi uppe med tuppen och ska på förldrasamtal, eller jag är vaken penny sover... Hon är ju van att vakna runt den här tiden eller senare efter frulle vid 6,7 snåret... Så hur många ggr ja än försökte säga godmorgon så strunta väl
Hon i det... Konstaterande hon är lika morgonpigg som jag haha! We fit together! ... Hursom gick jag iväg väldig lång tid innan gruppen startar för jag har trott båda gångerna när jag gått hit att det ska ta längre tid än vad det gör, men man kanske börjar få upp flåset igen... Har ju förbättrat min standard runda med 25min. Då kan ni tänka er hur pajj man va i början :)
Så nu känner jag mig som en fåntratt som är här 30 min före och först. Och helt knäpptyst... Ska förövrigt bli Spännande och se vad vi blir för
Gäng.... Trevlig dag på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0