Hemmaplan!

Igår kände jag inte för att sitta instängd i en lägenhet hela dagen och i brist på tvättider så åktes det till storvik, hälsa på mammas jobb hon ville visa upp sötfröt sen stanna vi till hos mormor och visa upp frökens fina klänning och lämna dopkort. Sen följde jag med pappsen till Hofors och lämna ut fler kort och handla lite. Och lagade ihop plankstek till alla som kom, blev dock en en gi planka för mig de ni!
Idag för omväxlings skull åker vi till storvik på påsklunch jejj!
Kan lova att det rycker lite i partynerven, lite vin o grillat hade inte varit dumt... Men jag stilla min nerv med att gå iväg och gymma en timme på fm och sola lite. I hopp om att kunna komma i mina kläder igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0