Erbjudanden...

Har ju bestämt mig för att jobba lite extra trots att jag är mammaledig, dels för jag behöver erfarenheten som kock för att kunna få jobb i framtiden och dels för att få lite mer pengar . Förhoppningsvis. Sökte på lite olika ställen och fick napp direkt, sen ringde min lärare och hade ett bra förslag, hur lycklig blev inte jag :) sen i samma veva visar de sig att innebandyn drar igång som jag varit sugen på att börja med... Men summan av kardemumman är att jag får dåligt samvete om jag är ifrån min lilla bebis. Så frågan är om jag ska ha det eller inte... Vi spenderar ju trots allt hela dagarna ihop, vad vet jag, veligt blev det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0