sen sist...

har inte haft tid att blogga under skolveckan, har varit fullt upp.
var även i skolan till sent på kvällen igår och försökt plugga till
ett prov. mamms kom även hit på fika igår kväll. sen gnussades
geniknölarna till provet vi hade idag. trött blir man också efter
skoldagarna. så därav bristande intresse att ta fram datorn.

hrm. idag provet avklarat. gjorde klart läxan i helgen. fick
ny läxa idag gjorde klart den också.
denna vecka har handlat om kött, sås och potatis.
mer än så orkar jag inte gå in på.

magen växer så det knakar. jag har bristningar. tigerränder.
ska man va stolt eller inte. smörja sig funkar inte på mig iallafall.
det ligger i anlagen, bara att gilla läget. och imorgon går jag
in på  v22 på pricken! och det innebär att ja har typ hälften kvar
.... och hur mycke stripes kommer jag då hinna få ? :D

skar av mig andra halven av tummtoppen idag också. underbart.
men såserna blev ju goda iallafall.

ska hoppa in i duschen och ta mitt pick och pack och ta mig till storvik
sen väntar en bussresa till ullared. här ska det shoppas allt från bebisprylar
till julklappar. wehejj! skojjsigt ska det bli. har med mig min trogna
vapendragare morsan!

kändes att man blev ledig idag, däcka en timme på soffan och har ont
i hela kroppen. kroppen slappnar av då kommer all värk. och värre
kommer det väl bli. förhoppningsvis inte.

Har inte mer att tillägga för tillfället.
bjussar på en tjockis bild ;P



V22 .... nu behöver den inte växa mer va ? precis lagomt att den inte
är i vägen eller så .... lär ju visa upp mina fina stripes. ingen reduschering
här inte .

Nu shoppa, shoppa, shoooooppa i mitt huvud.

hej!

Kommentarer
Postat av: Ahola

Älskar din ärlighet! Världens bästa Johanna! Puss på dig.. och bebben!

2011-10-02 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0