money money mooooney.

aaah gudars. enda nackdelen med att plugga är väl det lilla futtiga
man får in på kontot. frustration. hur kalkylerar man om man ska
ut med 13 000 i räkningar och får endast in 8600 futtiga kronor
från csn, och man är van att få in aaah så betydligt mycket mer =)
turen är väl att man förutspått händelserna i förväg och är inte
helt black på resterande konton, men ändå. det är iallafall drygt när
man är van att kunna dra kortet härs och tvärs. förstår inte hur
pattsan har orkat plugga i så många år utan att få in en härlig
löning på kontot.

skönt med kort dag idag. blev inge kök, det blev matematiska
uträkningar, kalkyleringar. huvudet var inte riktigt med, poletten
föll dock ner tillslut. sen käkade vi frukost och innan vi sluta blev
vi bjudna på princesstårta. så en väldans trevlig fredag har jag
haft hittills, ringde om praktikplats också och boka upp möte med
dom, men jag är lite nervös över hur han ska reagera när jag
berättar att jag är gravid :D heh, håller tummarna på att det är
en öppensinnad person och ingen trångsynt jäkel. hoppas, hoppas.

men bortsett från denna braiga dag var räkningsbetalningen, men det
är ett illa måste varje månad. och mer utgifter kommer det bli.
och det kallas barn : ) har ju ett på låtsas som man redan betalar massa på ändå,
så dubbelt upp. tur att man inte pluggar hela sitt liv då.

nu ska jag göra hemläxan vi fick och sen ska jag vänta på att min nyponros
kommer hem så får vi se vad vi ska hitta på denna fredag.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0