mittenpåenvecka.

onsdag. veckorna går ju tokfort. hinner inte med. men snart kanske det
redan är jul, dit längtar jag. ska bli så mysigt, det bästa jag vet är julen,
enda riktiga högtiden jag tycker man ska fira. sen älskar jag paket, både
att ge och få. barnslig som jag är. men julen är mysig och inte för att tala
om mammsens julbord. :) mummigt. plus att ju fortare tiden går desto
bättre. för då kanske en liten tösabit vill pluppa ut :)
 
idag är jag trött. kroppen värken och ögonlocken är tunga.
det är tungt att gå kockskola, står och går och bär och
är med både fysiskt och psykiskt hela dagar. jag klagar inte,
men det är inte en dans på rosor heller. men ack så skoj det är! :)
så det blir en utmaning att göra detta i samband att  magen växer.
må orken va med mig!

igår var dessutom en hurtig dag. efter skolan var jag hem och vände, drog till gävle och
köpte en bebissak som jag hittat till bra pris. sen hem och städa, dammsuga, plocka,
moppa, sen matlagning på det, för att sen sjunka ihop till halv åtta hos mig! :)

mina fötter pulserar... :D aaah.

fick massa tider inbokat idag, ska även ringa och fixa praktikplats och när jag tänker
på allting en dag som denna så blir jag trött. för att idag är en trötthetens dag. oj :D

dessutom luktar jag illa och borde färga håret. men de orkar ja inte heller.

vet inte vad jag ska skriva mer ... ville mest klaga av mig. :D

höööööööööööööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0