måndagsyra.

helgen var som sagt lugn. inte många knop här inte.
men av någon anledning var jag dötrött imorse. sov som en
klubbad säl tills klockan ringde vid nio. hur trött som helst. guuud.
gick upp halv nio i helgen och var utvilad ? är väl den underbara
förkylningen i samband med en graviditet som tar ut sin rätt,
för så mycket energi har man inte : ) i skolan idag märktes min
måndagsyra av också, hängde inte med eller fatta någonting,
helt disträ. jag är ingen måndagsmänniska, ingen morgonmänniska
för den delen heller. åh vad jag inte vill ha ett 7 - 16 jobb för resten
av mitt liv. det är kräka det.

idag gjorde vi rårakor och raggmunk i skolan och mice a place tills imorn.
ska bli intressant. Jag fick specialuppdrag med en annan att göra minestrone soppa.
kan ju bli intressant. :D

v21 i min graviditet. det innebär att mer än hälften är gjord. men det känns fortfarande
en evighet kvar och att det bara har börjat. magen växer så det knakar och det spänner
och trycker på mer och mer. nu jäklar går de inte långsamt längre. i början räkna
man nästan dagarna och spegla sig fyrtioelva gånger för att se om något hänt, nu hinner
man knappt med själv. ska bli intressant att se hur man kommer se ut i Jul/nyår. lagomt
mysigt tjock, så ska man göra kockpraktik på det. underbart. höggravid praktikant. :D

nu ska jag trycka ner mitt nylle i kudden för det nalkas tidig morgon och skola.



grymt fånig tröja, men grymt söt tröja på en växande mage.
med en underbar liten flicka där inne. spännande.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0