Helgen är över ?

Vaaah, imorn är det söndag sen är helgen slut. det går så fooort. åååh.
fredagen spenderades i valbo köpcentrum med en miljon massa andra
som de brände i fickorna på, vi tog det lugnt och tog en fika på waynes.
handlade lite käk och slog på stort och gjorde plankstek.
Hemmagjord potatispure, fläskfile och hemmagjord beasås. mummigt ska de va!
och en film på det, The Zookeeper. den va skojjsig :D

idag har jag haft loppislördag med mami. hitta ingenting. eller jo en golfbag med
några klubbor i. har velat haft en ny golfbag länge då min är solblekt men inte
tänkt göra mig råd med det eftersom jag golfar så sällan men denna dambag kosta
mig hundra kronor och var helt ny och så var det 10 klubbor i . 100 riksdaler, vah,
det kallar jag fyyyyynd! :D iallafall för en hobbygolfare som mig..

åkte sen vidare hem till storvik och var allmänt uttråkad, målade om en byrå åt
dom och pimpade mamma med hårfärg och grejer. borde färga mitt egna hår,
men det blev så sent ikväll så jag orkar inte nu.
avsluta kvällen med att mitt lilla hjärta kom och joinade oss på tacos innan
vi intog soffläget för kvällen! :)

imorgon ska jag följa med in till falun och gratta en liten kusin som fyller år.
lär ju fördriva tiden med någonting när det är tolvtimmars helg.
sen ska man väl ta tag i läxan också :D
Har stort prov på torsdag. ångest! =)
Hoppas veckan går fort för vi ska till ullareeed. jejj!

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0