Ett godnatt inlägg.

en väl fylld dag. börjar få ont i ryggen :( inte bra. men har härja på bra mycket.
såg robinson, mongo bruden åkte ut . men en ny kille återspeglar sig. en kille
som kallades vic och tydligen är antibrudar. och två skulle hoppa av efter en tjej
fått en hjärnblödning. förstår deras oro, men folk hoppar ju av hej vilt så nu får
dom straff, hoppas dom stannar kvar och röstar ut den där kvinnohataren.
så inne i ett program nu, ja som aldrig annars brukar bry mig. men de känns som
dom tog in dom tjejigaste killarna och dom mest silikonfyllda brudarna dom kunde hitta haha.

har även inte sovit middag enbart för jag ska somna i tid. få se hur det går. :D

börjar oroa mig. mina cravings över frukt har gått över. som bortblåst. smaken av
frukt kittlar inte lika mycket i min mun längre, och jag trånar inte efter fruktsallad
om kvällarna. nu är jag sugen på daimkulor och FANTA! ... fanta av allting i hela
världen men åååh. sockerdryck. suck. jag som dessutom alltid druckit cola, cola light, cola zero.
men fanta. whattafuck, och tro mig, låter man bli blir man psycho hahaha.
köpte 10 st burkar och fyllde kylen ops :D åt dessutom en ostkaka. hör ni hur konstigt
det låter. vem köper en ostkaka och äter en sån själv bara sådär. blir inte klok på mig själv.

sen det sista. nu får mitt hjärta komma hem. för nu längtar jag ihjäl mig. det är så tomt här hemma
ingen som kommer hem eller att komma hem till, ingen att reta gallfebern på eller pladdra sönder.
men imorn kväll då jäklars blir det fredagsmys har jag bestämt. wehejj!

och nu ska jag försöka lägga mig i sängen. studiedag som tidigare nämnt inne i gävle. sen kliar
de i shoppingtarmen så det kan hända att jag stannar kvar i gävle en sväng och strosar runt
lite och kikar på utbudet. även fast jag har köpstopp.

fick mina grejer som jag beställt från bonprix idag också föresten.
en gravidjacka. den ser helt vanlig ut bara att det finns ett hemligt utrymme för en mage
att växa fram och en lång fleecetröja som man kan ha under jackan ifall det blir kallt.
fyndigt värre. sen var jag tvungen att köpa en fånig gravidtröja med en bebis på.
sen efter att ha gått runt i leggings i hundra dagar nu beställde jag jeans. mammajeans
trasiga på framsidan. riktigt fina. bra fynd lär jag säga. bonprix.se finfiiiina kläder. rekommenderas.

nu blev de massa sånt där onödigt tjabbel igen, tror jag är expert på det. ordbajsare :D

sängen kallar. imorn ska jag försöka vara pigg. eller ? :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan.

Hur lång tid tog din leverans från bonprix =)?

2011-11-12 @ 00:12:24
URL: http://blogg.mama.nu/tajkon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0