dreaming...

drömt. kan lova att jag drömt inatt och riktigt verklighetstroget också. drömt tre olika
drömmar om bebisar. och riktigt skumma drömmar också haha . och sen drömde
jag nå mer och så drömde jag det roligast av allt att jag var med och servera på
nobelmiddagen. först så sökte man och det var flera som jag kände som skulle med
så vi var på en ö och tränade massor först, sen var dagen d där . då var vi där och
tränade sen gällde det, mamma var och åt på middagen också. så var det fatservering
och det var noga att man gick perfekt ner för trappan. till förrätt var det hummer med
bröd i ishinkar. haha. sen till varmrätt potatis, gräddsås och biffar. hahahahaha .
jag servera potatis tack och lov :D ah, det var riktigt flummigt lär jag säga.

Har även läst lite hemstudier tills imorgon. ett häfte som handlar om livsmedelshygien.
alltså mikroorganismer. sporer, mögel, vad olika E produkter innehåller och regelverk.
och mycket, mycket mer. och jag var hungrig men livrädd när jag öppnade kylskåpet.
fast då är e produkter inget farligt, och inget dåligt bara färgämnena kanske för barnen
för vi vuxna är uppvuxna med det. men resten av allt som kretsar omkring oss är en
bakteriehärd. hualigen!

åt fiskbullar iallafall ; ) nyttigt och bra. haha.

idag tänker jag inte göra någonting alls. skola imorgon. slappa idag. härligt.
kan hända att det blir tacos ikväll iallafall.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Tinezza

Ha ha ha !! Du kollar för mycket på Robinsson ;) Kan rekommendera "Den hemlige kocken" att läsa. Mycket bra bok och man får sig en tankeställare. Att tänka på för framtiden ;)

2011-09-04 @ 20:28:52
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0