Utslagen hjälte.

thats me ...

Vakna 06.00 imorse. drog mig till . jag vet faktiskt inte. men allt blev så
konstigt imorse, jag var försenad utan att veta om det, jag kanske
till och med försovit mig utan att jag vetat om de, trodde jag kolla rätt
på klockan vilket jag kanske också gjorde, men när jag skulle åka
till skolan var klockan 8.23 och vi börjar 08.15 men jag trodde klockan
var halv 8 och tänkte hur kan ja vara klar så långt innan vi börjar,
ingenting gick riktigt ihop för mig, och jag var helt borta i skolan idag,
kändes som någon skjutit ur hjärnans innehåll.

Kan säga att sen jag blev gravid så har jag blivit med veckorna
väldigt, glömsk, förvirrad och disträ, är inte med alls på noterna
ibland, och jag som är så noga med att ha rätt i sånt jag säger
haha . det går ju inte alls. kände mig nästan dement idag, nästan
så det var lite otäckt yrt innan jag vaknade till liv. herregud. virrpanna.
Hoppas det försvinner när hormonerna återfår sin balans.

Har bakat mer bröd idag i skolan så vi har provat på allt som allt tre olika
jäsningsprocesser, och eftersom jag och min vapendragare i skolan var
klar snabbt så slängde vi ihop en bulldeg på kanelsbullens dag, så vi
gjorde bullbak och fikade innan vi fick sluta för dagen.
Dom blev supergooooooooooooooooda :) bättre än hemma, varför blir
det så för, men huvudsaken jag gjort dom själv :D

satte mig i soffan när jag kom hem och däcka, härligt. är så trött i skallen
så det finns inte, och jag som alltid har planerat massa saker jag vill
göra när jag kommer hem, kan jag sluta va trött, har inte tid. har tänkt
fixa massa saker i hemmet, byta gardiner och polera lite hyllor och bänkar,
baka klart allt tills helgen, men inte jag inte. jag är så trött så det finns
inte, skolan tar alla mina krafter =) ... fast kan ju bero att ja vakna sex imorse också.

Idag är det förövrigt en drygo dag då lill kickan har bestämt sig för att trycka
på min pinkblåsa konstant, jättespännande när man tar cykeln ner till ica.
går på toa innan för att klara sig, sen när man precis börjat fylla korgen, då
känns de som man ska pinka på sig igen, men åååh. skynda sig hem pinkilura lite
till och fem minuter därefter ... tadaaaa pinkis igen.
det blandat med massa sparkar. Men jag kan ju säga att emellan allt pinkeri så
sparkas det hela tiden och man kan ju inte förneka att man blir varm om hjärtat
när man känner dom små sparkarna böka runt i magen ... dom hårda sparkarna,
värmer kanske inte lika mycket i hjärtat ... hahahaha :) men de är mysigt.
Vänta ni som inte upplevt de tills ni är där, emellan alla dessa krämpor så är
dessa små saker som gör att man fortfarande står med flaggan i topp :D

..... gud vad långdraget det här blev då.

har lovat min fästman att göra hemgjorde burgers så jag ska faktiskt ta och göra
det också, för jag är så himla snäll. sen kan det hända att man bjuder
på en kanelbulle dagen till ära också. hurray!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0