Snabbt.

Lär då säga att veckorna går fort. tiden bara ramlar iväg. tyckte tiden gick fort när man jobbade på båt, men veckorna går minst lika fort. huxflux är det fredag och helg, sen börjar de om igen. hänger inte riktigt med känner jag, fast det är bra, det pluggas och magen växer, snart är dagen D här. ska bli spännande. fast enligt min mening får magen vara färdigväxt, men det lär ju inte hända, och bristningarna lär ju pluppa upp en efter en också, har dessutom ont i ryggen ibland, så nu håller jag bara tummarna att man klarar sig skolan ut. håll alla tummar och tår som går. Men har inga större krämpor och det är faktiskt skönt, tröttheten börjar kika sig fram, men det kan bero på det tråkiga vädret också. Hade en givande dag i varmköket i skolan, och blev påmind om att halva tiden gått, tiden går otroligt fort som tidigare nämnt. prov på torsdag, praktiskt bland annat, nervöst, sen utvecklingssamtal på fredag så man får veta vart man står i studierna, är inte så nervös för mitt resultat, de måste ligga mot vg plus och uppåt. annars kommer ja bli sur :D Slängde även ihop lite äppelgele så här på kvällskvisten, tokigt värre, men det är terapi för mig. gjorde lite mummig mat som vanligt. avslutar kvällen med ensam mamma söker . kul att vissa killar fortfarande bor hemma hos sina föräldrar. haha men åååååh. och sasse jag ska bättra mig, var lite less när jag skrev och du din pajas, din unge lär ju va proppmätt vid det här laget eftersom du inte ringt upp och fortfarande verkar mata henne ;) mohah! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0