Pannkakssmet ....

har väl aldrig varit så gott som nu. alla som känner mig vet att jag inte tycker om pannkisar, men nu kan jag gå och längta efter det, tänka på det, eller fundera på att tillaga det ... idag slogs de slag i saken, fast det blev en matigare variant så som raggmunk med rårörda lingon, grädde och stekt fläsk, husmanskost alabama men ack så gott. de kallar vi gravidcraving för jag skulle aldrig äta det annars. Jag somna också efter skolan och sov i två timmar, men suuuuuck kommer jag inte komma somna inatt heller hur drygt är inte det då ? imorn tänkte jag försöka ta min lathet och kanske gå på en prommis men känner jag mig rätt så blir det inte så, men försöka ska jag. fenomenet när man sätter ner sig när man kommer hem är att man slappnar av och slocknar av. har inget spännande att tillägga i min vardag. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0