Howdy!

säger bara en sak. jag är veckomänniska. åtta - fyra .... gaaah. och kläcker ur mig
saker som ... gud vad veckorna går fort. svensson :D ....
men den saken är säker, shit vad veckorna går snabbt. och inget hinner man med
heller. skola, dötrött, sova, göra någonting sen sova ... och skola. alles.
igår baka jag dock två olika sorter. kakor och nå lingonkaka. ska ju ha kalas .
mamms hälsa på också. har tänkt hela veckan att jag ska städa så jag slipper
göra allt imorgon, hur blev det med de då tro ? ingen som vet.
Måste ju ha fint när jag får finfrämmande på lördag. tjejkväll at my place. mycket
trevligt, får man försöka ta fram kockskillsen och göra något bra utav det hela.
sen kommer resten av släkt och familj på söndag, så det blir ingen lugn helg.
sen skola igen. haha guuudars.

imorgon är det skola igen, kort dag, sen ska jag till min praktikplats på möte, är jättenervös
vad han kommer säga om min lilla mage om det är aktuellt att jag får vara där då,
hoppas verkligen, men man vet ju aldrig, och jag hoppas verkligen att jag orkar så långt.
Håller varenda tumme och tår. vore liksom lite halvtråkigt att få kasta bort allt man lärt sig.
Så håll varenda tumme ni som känner för det. Men det går nog fint. Jag är trots allt
född med talets gåva.

Sen ska det shoppas mat och grejs inför helgen.

nu ska jag forsätta se på robinson sen ska det sovas, tänkte va pigg imorn för en gångs skull,
har liksom lite att stå i och har inte tid med eftermiddagsluren :D
Undra också vad fredagskvällen ska bestå utav för mys.

och lill kickan sparkar på som vanligt. mysigt.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sasse

Ses på Lördag! :-)

2011-10-07 @ 13:41:39
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0