gjort ...

var till hofors igår och hjälpte farmor. var hemma och hjälpte m&f få klart i nyrustat vardagsrum. Var iväg på umgåskväll med lite folk, vi spela spel, jag vann. wej! vi kom hem jättesent. trött på ögat. aningen less också faktiskt. är inte på humör idag, är inte lycklig idag, bootsen är tunga. blir så ibland. gravidhormoner kryddar min värld. massa andra saker också. det är mycket just nu. med allt. pressar mig själv. det ska gå såklart. vill krypa in i ett svart hål och gömma mig och glömma bort allt för en stund. skönt. ska till storvik och plocka svamp, andas in höstluften. hoppas den för lite positiv energi med sig. är ledig imorn. lycka. jag ska inte ta tillvara på den dagen alls. idag är jag en bitter människa med huvudvärk. man behöver inte vara glad jämt. det finns så mycket mer jag vill skriva, men jag låter det vara oskrivet. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0