Full rulle :)

Helgen var snabbt förbi...

Praktikmötet är avklarat. Ska ringa imorn och stämma av.

Fredag bestod av städning och en fredagspizza, ryggont som fan så elva slumra fröken sött, välbehövligt.

Lördag blev de inhandling av mat och fix o trix inför kvällen.
Det bjöds på biffkött m pardellepasta m gräddig vitvinsås m grön chili, garnerat m ruccola, nybakt morot o solrosfrön m basilika och citron o havssalt smör och tobleronemousse m färska hallon. Så jag hoppas dom gick hem med mätta magar :) jättekul att alla kom, dock blev de bra mycket barn pladder av ngn anledning :) man pratar ju om dagsaktuella saker men man hade inte trott att jag skulle prata på om sånt här några år senare... Hursom, trevligt att ni kom och tack för presenterna men de va sällskapet som va de viktiga :)

Söndag.. Uppe tidigt och pyssla ihop en riktigt smarrig smörgåstårta, den blev riktigt lyckad trots att den inte stått o dragit sig. Sen massa fika på det, hela släkten kom. Tack för alla presenter där också :) jättefina :)

Nu är jag tröttast i världen och ser inte fram emot en skolvecka med bakning när de är de enda man förberett puuuh.

Mobilbloggat få se hur de blir.

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad hungrig jag blev nu. det ser jättegott ut !! Kram och hoppas du mår primaprima

2011-10-11 @ 20:57:45
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0