Todelodiiii!

Är det normalt att ha sån där superbebis längtan? Blir alldeles till mig när ja ser vänners bebisar överallt o alla program. Påtagligt men ändå så långt bort. Kanske ska roa mig med att boa lite ;) ordet för att förbereda lillkickans ankomst. Nog om det.
Hade en bitter dag idag, gjorde tråk grejer i skolan som ja inte va nå bra på, så då tyckte inte jag de va nå kul nå mer... Gjorde däremot saffransrisotto de va gott. Sen höll vi på med quinoa, couscous, linser, Elby och och israelisk bulgur, skitgrejer :)
Nu håller jag på och småsyr lite och glor på tv, är sugen på godis.
Funderar om jag ska orka ta mig till Ica men det är ju kallt.
Äh ja orkar ingenting men ja är nöjd med min hårfärg skitsnygg borde klippa mig också..
Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0