störningsmoment.

störningsmoment ett; guldbrevsreklamen för det första är killen så ful så man blir ju irriterad av att bara titta på han sen när han frågar vad han ska få för ringen. tycker det är en sjukt elak reklam. blir lika sur varje gång jag ser den. bajsreklam. störningsmoment två; comhem reklamen, fine bebisar är söta, och reklamen var söt första gången man såg den, det tyckte säkert dom som gjorde den också, men det dom inte tänkte på är att man får se den en miljon ggr per dag och då är den inte söt längre. den är sjuuuuukt störig! - Hur trött va man inte imorse då, måndagar är inte favvodagen på veckan direkt. slashasa mig till skolan, tillredde olika äggrätter idag. ägg royal kan jag rekommendera, riktigt gott. gick dock tidigare var till bvc idag. allt såg bra ut, fick hör det lilla hjärtat ticka på! :) mysigt. Har även fyllt magen med mat. kikar på master chef på trean ... sökte till de svenska för skojs skull, och kom med ... men valde att gå den förnuftiga vägen och få en kockutb på papper istället och jobba med något jag gillar! :) ska bli kul när man ska iväg på praktik ... säger så här, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0